Wikia

Narutopedia Galega

Inicio

Conversa0
106páxinas
neste wiki
Modelo:Benvida
Símbolo de Clan Uchiha.svg Sobre Naruto Símbolo de Clan Uzumaki.svg
ZetsuRender.png

Naruto é unha serie de manga creada por Masashi Kishimoto e adaptada ao anime por Hayato Date, que narra a historia dun ninja adolescente hiperactivo, impredicible e ruidoso chamado Naruto Uzumaki, quen aspira a converterse afanosamente en Hokage, o máximo grao ninja na súa aldea, co propósito de ser recoñecido como alguén importante dentro da mesma. A serie está baseada nunha one shot que Kishimoto realizou en agosto de 1997 para a revista Akamaru Jump. A partir de 1999 Naruto é publicado pola editorial Shūeisha na edición xaponesa Shōnen Jump. Lea mais...

Modelo:Personaxes da Serie
Modelo:Capítulo/Episodio Recentes
Símbolo de Clan Uchiha.svg Personaxe Destacado Símbolo de Clan Uzumaki.svg

[[Ficheiro:|300px]]
Contido

Símbolo de Clan Uchiha.svg Imaxe DestacadaSímbolo de Clan Uzumaki.svg

[[Ficheiro:|center|300px]] Contido

Modelo:Wikis Afiliadas
Get the My Wikia App!
With Wikia's official flagship app, My Wikia, you can search for communities and add them to your home screen and read constantly evolving, deep content in a customizable format.
DOWNLOAD NOW FOR FREE!

O Shinobi que vive nas sombras.

Comeza Kakashi Arco ANBU: O Shinobi que vive nas sombras é a vigésimanovena saga oficial do anime Naruto, comeza desde o episodio #349 e está en proceso actualmente. Trata sobre o pasado de Kakashi Hatake, despois da morte de Obito Uchiha e Rin Nohara, e toda a súa experiencia como ANBU.

Símbolo de Clan Uchiha.svg Enquisa Símbolo de Clan Uzumaki.svg
Cal é o teu clan preferido?
 
4
 
1
 
0
 
1
 
0
 
1

A enquisa creouse o 23 de febreiro de 2014 ás 16:43, e ata o de agora votaron 7 persoas.
Modelo:Comezando

En torno á rede de Wikia

Wiki ao chou